
Την Παρασκευή 06/03/2026 πραγματοποιήθηκε από την ΕΔΥ βιωματική παρέμβαση στην Α΄ τάξη με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.
Στόχος της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών γύρω από τις αξίες της φιλίας, του σεβασμού, της συνεργασίας και της ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων.Η παρέμβαση ξεκίνησε με την ανάγνωση του παραμυθιού «Τα μπαλόνια της φιλίας», το οποίο αποτέλεσε αφορμή για συζήτηση σχετικά με τη σημασία της αποδοχής, της καλοσύνης και της ενσυναίσθησης στις σχέσεις μας με τους άλλους. Τα παιδιά εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, μοιράστηκαν εμπειρίες και προβληματίστηκαν πάνω σε τρόπους δημιουργίας ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.
Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες κατασκεύασαν τα δικά τους «μπαλόνια της φιλίας», στα οποία αποτύπωσαν λέξεις και μηνύματα που προάγουν τη φιλία, τη συμφιλίωση, την ομόνοια και τη συνεργασία. Η δράση ολοκληρώθηκε σε ένα ιδιαίτερα θετικό κλίμα, ενισχύοντας τους δεσμούς μεταξύ των παιδιών και προάγοντας την καλλιέργεια μιας κουλτούρας σεβασμού και αλληλοϋποστήριξης μέσα στην τάξη.